برگزاری همایش تقدیر از پیشکسوتان و دانش آموزان برگزیده ورزشی در شهرری

شهر ری (پانا)-حسن زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری گفت : بسیاری از آسیب های اجتماعی با درس تربیت بدنی کاهش خواهند یافت

کد مطلب: ۸۶۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تقدیر از پیشکسوتان و دانش آموزان برگزیده ورزشی  در شهرری

حسن زاده معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه دو شهر ری ،درهمایش تقدیر از پیشکسوتان و دانش آموزان برگزیده ورزشی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و اربعین سیدالشهدا (ع)پیرامون اهمیت تربیت بدنی اظهار داشت : از دیدگاه اسلام واقعیت وجود انسان بر دو بعد جسم و روان است و جسم سالم می تواند انسان وفضایل او را رشد دهد .

وی تاکید کرد غالبا وقتی از اسطوره های ورزشکاری یاد می شود آنان منصوب به اخلاق هم هستند .

حسن زاده افزود بسیاری از آسیب های اجتماعی با درس تربیت بدنی کاهش خواهند داشت . جذب مردم به تربیت بدنی رابطه ی معنی دار خوبی با کاهش بزه ها دارد .

در ادامه وی با اشاره به آمار ده کیلو افزایش وزن در دانش آموزان دوره متوسطه ناشی از غذاهای پر کالری و عدم تحرک تصریح کرد : این معضل و بسیاری از مسائل دانش آموزان از طریق تربیت بدنی قابل حل خواد بود .

حسن زاده خاطر نشان کرد :به درس تربیت بدنی باید به شکل یک واحد درسی نگاه شود . به دانش آموزان ثابت کنیم که درس تربیت بدنی مانند دروس دیگر اهمیت دارد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری، از همکاران خواست تا برای مسابقات در مدارس اهمیت قائل شوند و تاکید کرد : اصل مسابقات و شور و شوق آن در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار