مسمومیت با مواد مخدر یکی از مرگبارترین انواع مسمومیت هاست

اصفهان (پانا) - ویژه برنامه آشنایی با مسمومیت ها در قالب هفت غرفه نمایشگاهی سوم آبام ماه در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مسمومیت با مواد مخدر یکی از مرگبارترین انواع مسمومیت هاست

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در رابطه با ویژه برنامه آشنایی با مسمومیت ها اظهار کرد: به مناسبت هفته پیشگیری از مسمومیت ها تصمیم گرفتیم با همکاری بیمارستان تخصصی خورشید برنامه ای را در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار کنیم.

فریناز تولاییان ادامه داد: هفت غرفه شامل غرفه های پیشگیری از دخانیات، مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، مسمومیت در اطفال، مسمومیت با محرک های الکلی، مسمومیت با داروها و مخدرها و غرفه سلامت که در آن آزمایش خون برای تست تیروئید به همراه ایستگاه نقاشی کودکان در این برنامه برپا شد.

وی تاکید کرد: در این غرفه ها پزشکان به شکل چهره به چهره مخاطبان را با موضوعات گفته شده آشنایی دادند.

فرزاد قشلاقی، رییس بخش مسمومین بیمارستان خورشید و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در ادامه گفت: این هفته با هدف پیگیری و افزایش آگاهی مردم نسبت به مسمومیت ها اعم از مسمومیت های ارادی و غیر ارادی، تصادفی، صنعتی، گزش ها نامگذاری شده که در این باره اطلاعاتی به شهروندان داده می شود.

وی ادامه داد: امسال با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز پنج شنبه سوم آبان ماه از ساعت 16 تا 21 به برگزاری غرفه های نمایشگاهی اقدام کردیم.

وی یادآور شد: مسمومیت با مواد مخدر یکی از مرگبارترین انواع مسمومیت ها است که مشکلات و آسیب های اجتماعی شامل طلاق، بیکاری و فقر را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مصرف خودسرانه داروها بدون تجویز پزشک یکی از شایع ترین نوع مسمومیت در جهان است بر همین اساس توصیه می شود تا داروهای بدون مصرف خود را دور بریزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار