برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرقدس

شهرقدس(پانا)- جلسه شورای اداری در شهرقدس با حضور فرماندار،امام جمعه،شهردار و جمعی از فرهنگیان در محل اتاق شورای اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرقدس

علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرقدس در این جلسه اظهار داشت:همه مسئولین به این نکته واقف هستند که آنچه امروز راه نجات ما از تنگناها میباشد،قطعا ایجاد تحول در آموزش و پرورش است،بنابراین همه موظف هستیم به مسائل حوزه آموزش و پرورش اهمیت بدهیم.

وی در ادامه عنوان کرد:یکی از موضوعاتی که باید به آن بپردازیم،راهپیمایی گسترده به مناسبت روز 13 آبان است که در این راهپیمایی ما از تمام اقشار جامعه دعوت به عمل می آوریم و نکته حائز اهمیت این میباشد که روز 13 آبان بین دو مناسبت اربعین و 28 صفر است و همین موضوع باعث می شود این حرکت،یک حرکت سیاسی و دینی شود و اوهام و خواب دشمنان مارا برهم زند.

سپس حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس در سخنانی بیان کرد:تجلیل از دانش آموزانی که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه زیر هزار شده اند،خود موجب دلگرمی و کوشش بیشتر دانش آموزان می شود.

امام جمعه شهرقدس با توجه به آمار درخشان دانش آموزان شهرقدس در کنکور سراسری افزود:آموزش و پرورش باید علاوه بر توجه به دانش آموزان برتر از معلمانی که این دانش آموزان را پرورش داده اند هم تقدیر کند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار