اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در حوزه نماز شایسته تقدیر شناخته شد

بجنورد (پانا)-دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، از برگزیده شدن این اداره کل در حوزه نماز دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در حوزه نماز شایسته تقدیر شناخته شد

میرزا محمد حصاری، گفت: با توجه به بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی توسط ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، اداره کل راه و شهرسازی استان در ارزیابی های به عمل آمده توانست عنوان شایسته تقدیر را در میان ادارات استان در سال 96 کسب کند.

وی اظهار داشت : در این ارزیابی ها فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی در حوزه نماز و انجام برنامه های نو و بروز در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز مد نظر قرار گرفته است .

وی به امتیازات مکتسبه طی 4 دوره ارزیابی این اداره کل توسط ستاد اقامه نماز استان اشاره کرد و افزود : این اداره کل در سال های گذشته نیز در حوزه نماز و اجرای برنامه های مرتبط با این موضوع طی 4 سال متوالی مورد تقدیر قرار گرفته بود و عنوان شایسته تقدیر را نیز به خود اختصاص داده بود .

حصاری اضافه کرد : باید فرهنگ نماز را هر چه بیشتر در ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی گسترش دهیم تا در میان جامعه نهادینه شود.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، ابراز امیدواری کرد: در سایه الطاف الهی و منویات مقام معظم رهبری بتوانیم عملکرد خوب و مطلوبی را در حوزه نماز داشته باشیم.

داود دانشمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار