با صدور بیانیه ای عنوان شد:

حمایت قاطع انجمن پایانه داران بندری ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

تهران (پانا) - انجمن پایانه داران بندری ایران و اعضای فعال آن در کلیه بنادر جنوبی و شمالی کشور در حمایت از محمد اسلامی، گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت راه و شهرسازی بیانیه ای را صادر کردند.

کد مطلب: ۸۶۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطع انجمن پایانه داران بندری ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، انجمن پایانه داران بندری ایران و اعضای فعال آن در کلیه بنادر جنوبی و شمالی کشور در بیانیه حمایتی خود از محمد اسلامی؛ گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت راه و شهرسازی ضمن پیشنهادهای که می تواند باعث حل مشکلات حوزه حمل و نقلی کشور شود عنوان کردند که توسعه یکپارچه شبکه حمل و نقل، افزایش سهم حمل و نقل عمومی در حمل و نقل کشور و تکمیل شبکه های راه های کشور از موضوعات مهمی است که وزیر جدید راه و شهرسازی می تواند با جدیت دنبال کند.

انجمن پایانه داران بندری ایران یادآور شده است که محمد اسلامی؛ مدیری لایق و توانمند با شخصیتی علمی، اجرائی و با برنامه های کاربردی و عملیاتی و فردی با اخلاق،ریسک پذیر و مستقل می باشند که گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است.

در ادامه متن بیانیه انجمن پایانه داران بندری ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راه رسیدن به توسعه اقتصادی در مجامع صنعتی با تقویت بخش حمل و نقل امکان پذیر است. حمل و نقل یکی از اصلی ترین ارکان اقتصاد ملی است که بصورت عام چتر پوششی کلیه زمینه های تولید ، توزیع و مصرف کالا و خدمات بوده و نقش بسیار موثری در ارتقاء کلیه فعالیتهای اقتصادی دارد و راه رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار با تقویت حمل و نقل امکان پذیر می باشد.

با توجه به بررسی برنامه های پیشنهادی جناب آقای دکتر محمد اسلامی موارد ذیل در آن برجسته بود که اجرای آن در سطح وزارتخانه کلیدی راه و شهرسازی می تواند منشاء تحولات اساسی و زیر بنائی باشد:

۱-توسعه یکپارچه شبکه حمل و نقل

۲-افزایش سهم حمل و نقل عمومی در حمل و نقل کشور

۳-تکمیل شبکه های راههای کشور

۴- تخصص گرائی و ترویج مسئولیت اجتماعی

۵-تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و عدالت محوری

۶-استفاده از فناوری های نوین و دسترسی آزاد به اطلاعات

۷-حفظ محیط زیست

۸- اصلاح فرآیندهاو حذف موازی کاری

جناب آقای دکتر محمد اسلامی مدیری لایق و توانمند با شخصیتی علمی ، اجرائی و با برنامه های کاربردی و عملیاتی و فردی با اخلاق ،ریسک پذیر و مستقل می باشند که گزینه مناسبی برای این وزارتخانه می باشند.

انجمن پایانه داران بندری ایران و اعضای فعال آن در کلیه بنادر جنوبی و شمالی کشور با بیش از ده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور و با داشتن بیش از ۱۰ هزار نیروی انسانی متخصص و متجرب حمایت قاطع و کامل خود را از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام می نماید و امید است که نگاه ویژه ای به حوزه دریائی و بندری کشور و بخش های خصوصی فعال آن داشته باشند تا شاهد توسعه های اساسی و بنیادی در این بخش بسیار حیاتی و مهم کشور باشیم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار