دستگیری سارق حرفه ای مغازه در نیشابور

نیشابور (پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری سارق حرفه ای مغازه، توسط ماموران کلانتری 13 قدس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق حرفه ای مغازه در نیشابور

" حسین دهقان پور" فرمانده انتظامی نیشابور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهر نیشابور، به دلیل حساسیت موضوع تیمی از عوامل تخصصی کلانتری 13 قدس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس در مناطقی که احتمال حضور سارق متصور بود، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.
دهقان پور ، با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به 3 فقره سرقت مغازه شامل 85 قطعه بلبرینگ خودروهای سبک و سنگین، 16 بسته سوزن انژکتور، 4 دستگاه اومتر برق، یک دستگاه کیس کامپیوتر، دستگاه پمپ باد، زنجیر تایمر خودرو و کاسه نمد در سطح شهر اعتراف کرد، افزود: تحقیقات جهت مشخص شدن سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.
فرمانده انتظامی نیشابور در پایان سخنان خود از مالکان مغازه های تعمیرکاری خودرو و فروش لوازم خودرو در محدوده سی متری خواست؛ در صورت وقوع سرقت از مغازه آنها، می توانند جهت شناسایی وسایل و هم چنین پی گیری شکایت خود به دایره تجسس کلانتری 13 قدس مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار