فرمانده ناجا اعلام کرد

مشارکت 30 هزار نیروی پلیس در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی کشور از خدمت‌رسانی 30 هزار نیروی پلیس به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 30 هزار نیروی پلیس در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی ناجا (جلسه اخوت) و آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار کرد: یکی از مأموریت‌هایی که نیروی انتظامی در طول سال دارد؛ مأموریت بزرگ تأمین نظم و امنیت راهپیمایی عظیم اربعین است و واقعا ما این مأموریت بزرگ را جزء برکات و عنایات الهی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای ناجا می‌دانیم و قطعا کنگره عظیم و ارزشمند اربعین برای جهان و امت اسلامی خیر و برکات فراوانی دارد.

این مقام انتظامی کشور تأکید کرد: نیروهای پلیس در مرزهای سه‌گانه ( مهران، شلمچه و چذابه) و در مسیر تردد زوار حضور فعال و شبانه‌روزی دارند. 30 هزار نفر از نیروهای پلیس در نیروی انتظامی مشغول خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) هستند و این فرصت را توفیق می‌دانیم.

وی با بیان اینکه هر سال بر سیل مشتاقان اربعین افزوده می‌شود، عنوان کرد: با نظم و برنامه‌ریزی و مدیریت خدمات‌دهی به زوار اربعین پیش می‌رود و این مهم، برگ زرینی در پرونده کاری نیروی انتظامی است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به بازدید از مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چذابه، عنوان کرد: در این مرزها حال و هوای دوران دفاع مقدس و یاد شهدا برای انسان تداعی و زنده می‌شود، در جمع خدمتگزاران زوار اربعین نیروهای پلیس توصیه کردم قدر این فرصت شیرین خدمتگزاری به زوار اربعین را بدانند.

وی در ادامه تأکید کرد: همکارانم در بخش‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به زوار هستند و تلاش داریم این روحیه خدمتگزاری را افزایش دهیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در بازدیدی که شب گذشته از اداره گذرنامه داشتم، روند صدور گذرنامه را از نزدیک مشاهده کردم، همکارانم در این بخش نیز تا پاسی از شب مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند و همه این خدمتگزاری را برکت و توفیق می‌دانیم.

فرمانده ناجا با اشاره به خدمت خالصانه و عاشقانه نیروهای پلیس به زائران اربعین در کنار اجرای قانون عنوان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد بهبود روند خدمتگزاری به زائران هستیم و در واقع این خدمتگزاری به نوعی نیروی انتظامی را بیمه می‌کند.

وی افزود: خدمتگزاری به زائران برای کارکنان و مجموعه نیروی انتظامی برکات و خیرات فراوانی دارد به طوری که شاهدیم با وجود مشکلات فراوان، مأموریت‌ها را به خوبی پیش می‌بریم و زحمات همکارانم در بخش‌های مختلف ناجا همواره مورد تقدیر فرماندهی معظم کل قوا، مردم و مسئولان است که باید روند خدمتگزاری به زوار را تقویت کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به رجزخوانی‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا در یکی از سخنرانی‌های خود گفته بود «تابستان داغی برای ایران داریم» و پیش‌بینی وی این بود که با اعمال تحریم‌های مرحله اول و تحریم اقتصادی علیه کشور، آرامش را برهم بریزند در این میان شاهد فعالیت‌های گسترده آمریکا از یک سو، ایادی داخلی‌اش از سوی دیگر و تحرکات بی‌شمار در فضای مجازی بودیم اما باید بگویم به لطف و عنایات الهی آمریکا و ایادی‌اش در رسیدن به این هدف نیز ناکام ماندند.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: با فراخوان‌هایی که از سوی استکبار در جهت اعتراض عمومی و بر هم زدن نظم و امنیت کشور داده می‌شد، دشمنان پیش‌بینی اعتراضات وسیع عمومی را داشتند اما باید بگویم که این هدف دشمن راه به جایی نبرد و تجمعات بسیار اندک و کمتر از تصورات خیالی آنان بود چرا که نیروی انتظامی در این مأموریت نیز مقتدرانه و هوشمندانه وارد عمل شد و اجازه تخریب و تعرض به اموال عمومی و مردمی را نداد.

سردار اشتری عنوان کرد: استکبار جهانی، 13 آبان ماه را مرحله بعدی اعمال تحریم‌ها اعلام و از هفته‌های گذشته شروع به پمپاژ ناامیدی در جامعه کرده است، باید بگویم قطعا بار دیگر نیز دشمن ناکام می‌ماند.

سردار اشتری با اشاره به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، عنوان کرد: هر سخنرانی و فرمایشات فرماندهی معزز کل قوا آبی در دل آتش است و امید را در دل مردم و مسئولان زنده می‌کند. امروز شاهدیم که مکر دشمن به خودش بازگشته به گونه ای که قتل «خاشقجی» رسانه‌های دنیا را متوجه و متمرکز این جنایت عربستان با هدایت آمریکا کرده است.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز باید در مقابل مکر و حیله دشمنان هوشمندانه و هوشیارانه عمل کنیم و بدانیم حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، امروز هر شخصی خلاف فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت کند به مردم و کشور خیانت کرده است.

وی تأکید کرد: حتما شاهد خواهیم بود که امسال 13 آبان پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود و مردم ثابت می‌کنند که پایبند به نظام، رهبری و ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند. دشمنان به تصور باطل خیال می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی‌اش را نخواهد دید اما این خیال باطل را به گور خواهند برد و امسال پرشورتر از همیشه در 22 بهمن، 40 سالگی انقلاب اسلامی جشن خواهیم گرفت و به فرمایش مقام معظم رهبری «این خواب و خیال دشمن تعبیر نخواهد شد.»

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به لطف الهی در تمام بحران‌ها به نحو احسن وظایف خود را انجام داده و دشمنان بدانند و آگاه باشند که به هیچ عنوان اجازه بی‌نظمی در کشور نخواهیم داد و با تمام توان برای حفظ نظم و امنیت ایستاده‌ایم.

وی تأکید کرد: هوشیاری، هوشمندی، اقتدار، درایت باید سرلوحه امور باشد و قطعا مأموریت‌ها را با هوشمندی پیش خواهیم برد.

سردار اشتری در ادامه به ارتقاء اعتماد مردمی به پلیس اشاره کرد و گفت: براساس نظرسنجی دستگاه‌های برون سازمانی الحمدلله اعتماد عمومی و مردمی به نیروی انتظامی در حال ارتقاء و افزایش است باید این فرصت را غنیمت بشماریم و برای ارتقاء اعتماد عمومی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار