باید دانش آموزانی تربیت کنیم که در 20 سال آینده کشور مثمر ثمر باشند

ارومیه(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: باید هدف مجموعه آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزانی باشد که بر اساس آموخته هایشان در بیست سال آینده کشور مثمر ثمر باشند.

کد مطلب: ۸۶۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش آموزانی تربیت کنیم که در 20 سال آینده کشور مثمر ثمر باشند

«مهین منافی» در جلسه شورای دبیران دبیرستان نمونه آذری ناحیه یک ارومیه بر رعایت رویکرد کتابهای جدید التالیف و شیوه تدریس کلاس معکوس با تاکید بر اصل دانش محوری تاکید کرد.

وی اظهار کرد: طرح نظارت بالینی و استفاده از خرد جمعی در تشخیص تهدیدها و ارائه رهنمودها فرآیندی که باعث می شود تمام عوامل آموزشی و غیر آموزشی آگاها نه برای پیشرفت یادگیری به طور موثر و همچنین کمک به توانمندتر شدن معلمان به کار گرفته می شود .

منافی خاطر نشان کرد: عدم استفاده و تبلیغ کتابهای کمک درسی و موسسات و آموزشگاه های کنکور مورد تاکید مقام عالی وزارت می باشد.

این مقام مسئول گفت: فعال شدن انجمن های علمی معلمان برای اجرای دوره های آموزشی حضوری با کیفیت و شرکت در دوره های مجازی کشوری کتاب جدید تالیف باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی افزود: همفکری مداوم با اولیا و دانش آموزان و همسو شدن با آنها در راستای اهداف آموزشی راهگشاست.

لزوم اجرای 35ساعت تدریس در طول هفته، چگونگی برگزاری آزمونهای امتحانات نهائی پایه دوازدهم و شیوه اداره کرد کلاس تقویتی در مدارس شبانه روزی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار