عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حضو رمیلیونی مردم درراهپیمایی اربعین حسینی خارچشم دشمنان اسلام خواهد شد

اسلامشهر ( پانا ) - نماینده مردم اسلامشهر، ری،تهران،پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب می‌خواهند با ایجاد یاس مردم را ناامید کنند ،لیکن به خواسته‌های خود نخواهند رسید.

کد مطلب: ۸۶۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضو رمیلیونی مردم درراهپیمایی اربعین حسینی خارچشم دشمنان اسلام خواهد شد

مصطفی کواکبیان نماینده مردم اسلامشهر، ری،تهران،پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مردم اسلامشهر در مسجد حضرت صاحب الزمان(ع) شهرک مهدیه مننطقه اظهار داشت: پیاده روی و راهپیمایی اربعین امسال مسلمانان،خار چشم دشمنان اسلام خواهد شد و این امر با حضور میلیونی امت اسلامی و دلباختگان اهل بیت و امام حسین (ع) تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به درخواست‌های مردم اسلامشهر و بیان مشکلات این منطقه، افزود:احداث مترو یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای مردم شهرستان اسلامشهر است که حداقل سه بار بنده در صحن علنی مجلس این مطلب را تذکر داده‌ام.

کواکبیان تاکیدکرد: تشکیل جلسات ملاقات عمومی با مردم در اقصی نقاط حوزه انتخابیه نمایندگان، یک کار دلی است که برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به توطئه‌های دشمنان، بیان کرد: اعلام شکایت ایران علیه آمریکا و پذیرش آن در دادگاه بین المللی لاهه یک پیروزی در عرصه دیپلماسی برای کشور ما محسوب می‌شود.

وی گفت:تصویب FATF توسط نمایندگان مجلس یک پیروزی است که باعث شدگروه اقدام ویژه مالی تحریم‌ها راچهارماه به تعویق بیاندازند،درصورتی که با عدم تصویب این طرح ایران جزء بلک لیست این گروه قرار می‌گرفت.

کواکبیان با بیان اینکه تصویب FATF با رضایتمندی رهبری بود،تاکید کرد: پیروزی کشور ما در عرصه سیاست‌های خارجی به خاطر ایستادگی، مقاومت، حفظ وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت ایران بودودشمن می‌خواهد با ایجاد مشکلاتی برای مردم، وضعیت کشور ما را نابسامان نشان دهد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان انقلاب می‌خواهند با ایجاد یاس مردم را ناامید کنند و به خواسته‌های خود برسند اما برخلاف یاسی که آنها ایجاد می‌کنند ما خیلی ضرر نکرده‌ایم، البته به طبقات ضعیف جامعه فشار می‌آید که برای جبران این مسئله دولت با هماهنگی نمایندگان مجلس درصدد است اقدامات حمایتی مناسبی را انجام دهد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار