نماینده استان کردستان در مجلس شورای دانش آموزی:

شوراهای دانش آموزی پل ارتباطی دانش آموز و مسئولین آموزش و پرورش استان است

سنندج(پانا)-سید آروین قریشی به عنوان یکی از نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای دانش آموزی با بیان مطالبی در خصوص اهمیت و نقش شوراهای دانش آموزی در مدارس ، شوراهای دانش آموزی را پل ارتباطی دانش آموز و مسئولین آموزش و پرورش استان دانست.

کد مطلب: ۸۶۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی پل ارتباطی دانش آموز و مسئولین آموزش و پرورش استان است

سید آروین قریشی به عنوان یکی از نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای دانش آموزی در آیین نمادین بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان که در دبیرستان دخترانه شهید نامدار مرادی ناحیه یک سنندج با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان،مدیر سازمان دانش آموزی،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج،فرماندار و شهردار سنندج و دیگر مسئولین استانی برگزار شد؛به بیان سخنان و چالشهای آموزشی پرداخت.

وی در ابتدا در خصوص مسائل شورا و اهمیت مجلس دانش آموزی و نماینده ای که انتخاب می شود برای دانش آموزان به سخنرانی پرداخت و در ادامه از مسئولین آموزش و پرورش سوال کرد که چرا در کشور ما دانش آموزان از مدرسه بیزارند؟نمونه بارز آن این است که با اعلام تعطیلی مدارس به خاطر شرایط جوی ،شور و نشاط وصف ناپذیری در آنان مشاهده می شود در حالیکه این موضوع در سایر کشورهای توسعه یافته بلعکس است.

قریشی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: با شرکت در این برنامه در تعیین سرنوشت خود نقش آفرینی کنند و از مسئولین خواست شرایط ایجاد شور و نشاط در مدارس را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار