برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در شهرقدس

شهرقدس(پانا)- بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با همکاری دبیرستان بنت الهدی (۲)و با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ومسئولین برگزارشد‌.

کد مطلب: ۸۶۴۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در شهرقدس

در این مراسم صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس بیان کرد:ما امروز برای یک موضوع مهم گرد هم جمع شدیم و این موضوع پراهمیت بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی است که هم اکنون در سراسر کشور درحال برگزاری میباشد و همین انتخابات ها بر آینده و سرنوشت شما تاثیر میگذارد.
وی در ادامه افزود:قطعا بدانید که این انتخابات بر حضور جدی شما در عرصه های مختلف تاثیر می گذارد و باعث میشود که شما یاد بگیرید که در آینده نماینده ،رئیس جمهور را با آگاهی انتخاب کنید واگر از طریق انتخابات مسئولین خوبی را برگزینیم ،آنها قانون های خوبی را تصویب میکنند.
محمدی با اشاره به اخلاق یه کاندیدا خاطر نشان کرد: شما کاندیدا باید اهدافی که میگویید را اجرایی کنید،احترام به رقیب خودرا سرلوحه کار خود قراردهید و در آخر اینکه شما فقط باید خودرا معرفی کنیدو حق تخریب دیگر کاندیداها را ندارید.

در ادامه مدیر دبیرستان بنت الهدی (2) اذعان داشت:رهبر معظم انقلاب معتقدند که دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند و آینده این کشور به دست آنان است وشما به خود ببالید و افتخار کنید که دانش آموز هستید و مورد خطاب رهبری و همه موفقیت شما عزیزان به تلاش و مسئولیت پذیری بستگی دارد که ما امروز شاهد نمونه ای از مسئولیت پذیری دانش آموزان هستیم .

وی تصریح کرد:کاندیداها در این امر مهم یاد می گیرند که مشارکت اجتماعی داشته باشند،از موفقیت یکدیگر خوشحال شوند،رقابتی پاک داشته باشند و رقابت را به رفاقت تبدیل کنند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار