همزمان با سراسر کشور :

بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس شهرستان دیواندره برگزار شد

دیواندره (پانا) - همزمان با سراسر کشور ، بیست و یکمین دوره ی انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور دانش آموزان شهرستان دیواندره در تمامی مدارس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در  مدارس شهرستان دیواندره برگزار شد

همزمان با سراسر کشور ، بیست و یکمین دوره ی انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور دانش آموزان شهرستان دیواندره در همه مدارس برگزار شد .

در آئین متمرکز این انتخابات که در هنرستان کاردانش هاجر برگزار شد؛ عبدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره ضمن اشاره به اینکه امروز روز بسیار بزرگی برای شما و بخصوص کسانی است که کاندید شده اند عنوان کرد: به همه دانش آموزانی که احساس تعهد کردند و در این انتخابات نامزد شده اند تبریک می گویم؛ چون کسانی که در این انتخابات رای می آورند؛ باید همگام و همفکر با عوامل مدرسه در راستای اخذ تصمیمات صحیح در خصوص امورات جاری مدرسه گام بر دارند و در سطح بالاتر نیز به عنوان بازویی توانمند با فکر و اندیشه، نقد درون مدرسه ای، گفتارهای منطقی و خلاقیت و نو آوری های خود بتوانند مشاوران مناسبی برای مسئولین نظام تعلیم و تربیت باشند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت انواع سواد بخصوص سواد ارتباطی خاطر نشان کرد: این انتخابات شورا ها بستری است برای مشارکت، تعامل، همکاری و نقد سازنده شما در خصوص امورات آموزشگاه تا از این طریق سبب رشد و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و هم زمینه ساز ترقی و پیشرفت جامعه و در نهایت افزایش سواد ارتباطی خود شوید.

مدیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به حضور یکی از دانش آموزان شهرستان دیواندره (هوزان خواهش) از همین هنرستان در مجلس شورای دانش آموزی کل کشور اهداف این انتخابات را توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری با مشارکت دانش آموزان ، تتقویت اعتماد به نفس، خود باوری، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری در بین دانش آموزان عنوان کرد.

در ابتدای این مراسم زارعی مدیر هنرستان هاجر هم در سخنانی ضمن خیر مقدم به مسئولین و دانش آموزان انتخابات شورا های دانش آموزی را بهترین تمرین برای آینده دانش آموزان عنوان کرد و افزود که از این طریق ما می توانیم دانش آموزان را در امور مختلف مشارکت دهیم و از فکر و اندیشه انان در پیشبرد امور استفاده بهینه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار