بمناسبت هفته تربیت بدنی :

آیین افتتاح درس تربیت بدنی و المپیاد درون مدرسه ای در سیلوانا برگزار شد

ارومیه (پانا) - بمناسب هفته ی تربیت بدنی آیین افتتاح درس تربیت بدنی و المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه شهدای زیوه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح درس تربیت بدنی و المپیاد درون مدرسه ای در سیلوانا برگزار شد

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و آغاز زنگ تربیت بدنی در مدارس با حضور رئیس آموزش و پرورش سیلوانا ، جمعی از اولیا ، مربیان و دانش آموزان در سالن دبیرستان دخترانه زیوه برگزار شد .

شهرام مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا در این مراسم اظهار داشت : امروزه وجود امکانات ورزشی ، تجربه و اطلاعات، موجب یافتن علت و درمان بسیاری از بیماری ها شده که نسل گذشته از آن محروم بود.

وی افزود : زنگ تربیت بدنی در مدارس و برگزاری اینگونه المپیاد ها موجب تقویت روحیه دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در آنان می شود که می تواند محرک خوبی برای تحصیل و پیشرفت باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا تاکید کرد : دانش آموزان باید پیک آموزش و پرورش در خانواده خود باشند همچنین ورزش و ورزش کردن را جدی بگیرند و در خانواده های خود نیز رواج دهند .

در پایان این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن پرچم و مشعل المپیک و با اجرای حرکتهای نمادین و نمایشی والیبال ، بسکتبال ، طناب زنی ، دوچرخه سواری ، اسکیت و قرائت سوگندنامه ورزشی با همراهی سایر دانش آموزان پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار