موضوع سواد آموزی نگرش جهادی را می طلبد

ارومیه(پانا)-معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان گفت: موفقیت در موضوع سواد آموزی نگرش جهادی را می طلبد.

کد مطلب: ۸۶۴۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
موضوع سواد آموزی نگرش جهادی را می طلبد

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

دستور جلسه این شورا بررسی وضعیت سواد آموزی شهرستان و بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه جذب بیسوادان تحت پوشش ادارت در حوزه سواد آموزی بود.

علی اکبر صمیمی،با اشاره به ضرورت توجه به مقوله کیفیت در برنامه های سوادآموزی تاکید کرد: موضوع سواد آموزی را به عنوان یک موضوع جهادی دنبال کنیم و نگرشمان باید یک نگرش جهادی باشد .

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی (ره) اظهار کرد: دیدگاه امام (ره) یک دیدگاه نهضتی بود لذا براساس فرمایشات رهبر انقلاب تمام اقوام و قشرهای جامعه با ید به طور نهضتی مخصوصا در بحث سواد آموزی و یاددادن حرکت نهضتی داشته باشند.

این مقام مسئول از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست تا در خصوص برنامه های سواد آموزی و جذب بیسوادان همکاری همه جانبه داشته باشند .

آلی معاون فرماندار شهرستان نیز در بحث سواد آموزی با اشاره به دو موضوع راهبردی و اصلاح سیستم ها بیان کرد: دهیاریها و شوراهای اسلامی در اجرای برنامه های سواد آموزی موثرند و باید از وجود آنها در زمینه های مختلف برنامه های سواد آموزی بهره گرفته شود.

وی افزود: برای دسترسی به اطلاعات درست لازم است با ادارات به طور مستمر در تعامل باشیم تا نسبت به پیشبرد و توسعه فعالیتهای بین بخشی در امر سواد آموزی اقدام لازم به عمل آید .

در ادامه حاج ماموستا امامی امام جمعه موقت شهرستان نیز در اهمیت و ارزش علم و سواد آموزی و همکاری روحانیون شهر وروستاها مطالبی را متذکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار