تجلیل از دانش آموز ملی پوش ورزش هفت سنگ در دبیرستان حضرت زینب (س) کاشمر

کاشمر(پانا)-همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، طی مراسم با شکوهی در محل دبیرستان حضرت زینب س از نوجوان ملی پوش ورزش هفت سنگ تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۶۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموز ملی پوش ورزش هفت سنگ در دبیرستان حضرت زینب (س) کاشمر

در این مراسم که با مساعدت بنیادی نماینده مردم کاشمر و رئیس هیئت ورزشهای بومی محلی استان،رئیس اداره ورزش جوانان _ رئیس هیئت مربوطه و اداره میراث فرهنگی،معاونت پشتیبانی آ.پ _ شهردار ورزش دوست و همچنین دکتر صادقی عضو شورا اسلامی شهر کاشمر و مسئول تربیت بدنی آ.پ ، هدایا و جوایزی به دانش آموز مهدیه طاهری ملی پوش ورزش هفت سنگ تقدیم گردید.

سلیمانی شهردار کاشمر به عنوان سخنران این مراسم ضمن تشکر از مهمانان ، مسئولان و دانش آموزان دبیرستان و ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم باشکوه،‌ از حمایت های بی دریغ نماینده شهرستان و هم چنین جدیت و تلاش ایشان برای رفع مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد بدون تردید فضای کشور ، فضای خاصی است و ما باید بتوانیم با سعه صدر بر مشکلات فائق آییم و من از همه ی شما می خواهم چون در آستانه خلق آینده روشن برای خودتان هستید و با توجه به فضای خیلی خوبی که در مدرسه هست برای اهدافتان تعلیم کنید و برای رسیدن به آرزو ها و مراتب عالی به جد تلاش کنید.

در ادامه سعادتمند کارشناس تربیت بدنی آموزش وپرورش بابیان اینکه باید همیشه در حال رایزنی باشید گفت: رهبر انقلاب در جمع جوانان آنها را به تحصیل ،تهذیب و ورزش سفارش کردند ومن هم به عنوان کارشناس تربیت بدنی شما را توصیه به ورزش میکنم

وی ضمن تشکر از نظم و انضباط دانش آموزان در مراسم ورزش صبحگاهی ، لوازم ورزشی آموزشگاه از ابتدای سال تا انتهای سال تحصیلی را تقبل و به تعداد تمام دانش آموزان قول کاور با رنگ های مشخص داد.

گفتنی است یعقوب گل محمدی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نیز مبلغ ۵ میلیون ریال در این مراسم برای امور دبیرستان اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار