شادابی و نشاط لازمه هر جامعه ای است

یزد(پانا) – معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، تربیت بدنی را لازمه افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۶۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شادابی و نشاط لازمه  هر جامعه ای است

عباس دهقان معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که با حضور مسئولان برگزار شد بیان داشت: فعالیت های فیزیکی و تربیت بدنی نیازمند تلاش و برنامه ریزی بیشتر مسئولین و همیاری و همکاری خانواده ها است.

"دهقان" تربیت بدنی را لازمه افزایش روحیه تعامل و همکاری بین دانش آموزان دانست و نقش خانواده ها در فعالیت های فیزیکی و تربیت بدنی را بسیار حائز اهمیت شمرد.

این مقام مسئول با درنظر گرفتن هدف المپیاد که ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان است گفت: مدرسه به عنوان کانون تربیتی می تواند با مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ارتباط برقرار کند و این کانون منشا خیر و برکت در ارتباط با مسائل تربیتی در آموزش و پرورش و یکی از فعالیت های مهم و اثر گذار است.

وی در ادامه عنوان کرد: المپیاد ورزش درون مدرسه ای بستری را برای افزایش سلامت جسم و روح دانش آموزان فراهم می کند و باید دقت کنیم برای ایجاد شادابی و نشاط به تربیت بدنی اهمیت ویژه ای دهیم.

دهقان با اشاره به المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که رسالت آن تبلور جلوه هایی از مشارکت معلمان، مدیران، دانش آموزان است بیان کرد: این کار مشارکتی با ارتباط برنامه های محلی می تواند تاثیرات مفیدی در حوزه سلامت بگذارد.

دهقان در پایان از تمام مسئولین و مدیران برای برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد و حضور دانش اموزان در المپیاد را مایه افتخار استان و جامعه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار