سرپرست استانداری کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

نظام مهندسی باید استحکام بنای مدارس غیردولتی را تائید کند

کرمان(پانا) - سرپرست استانداری کرمان، گفت: استحکام بنای مدارس غیردولتی باید توسط نظام مهندسی مورد تائید قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نظام مهندسی باید  استحکام بنای مدارس غیردولتی را تائید کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد جواد فدایی عصر یکشنبه 29 مهرماه 97 در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سالن پیامبر اکرم (ص) استانداری کرمان، اظهار داشت: به منظور اطمینان از استحکام بنای مدارس غیردولتی، این مدارس باید از مهندس پروانه دار نظام مهندسی مجوز گرفته و آن را به تائید نظام مهندسی برسانند.

سرپرست استانداری کرمان، گفت: آموزش و پرورش باید ضوابط مربوط به معابر و ترافیکی را برای احداث مدارس غیر دولتی رعایت کند.

وی در ادامه اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج به دانش آموزان دختر را طرحی خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح در شورای آموزش و پرورش مورد تصویب قرار گرفت و پس از این باید در کارگروه اجتماعی نیز تصویب شود و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز منابع مالی آن مشخص شود.

فدایی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها برای هزینه پیش دبستانی های دولتی بین صفر تا 15 درصد افزایش را تصویب کنند.

سرپرست استانداری کرمان، گفت: در شورای آموزش و پرورش باید روی مباحث اصلی آموزش و پرورش بحث شود و بیشتر بدانیم که انتظار ما از آموزش و پرورش چیست و تا چه میزان توانسته ایم این انتظارات را اجرائی کنیم.

وی بر تشکیل کمیسیون های تخصصی برای بررسی بحث های مربوط به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با تشکیل کمیسیون های تخصصی، مسائل جزئی در این کمیسیون ها بررسی می شود و در شورای آموزش و پرروش به مباحث کلی و کلان رسیدگی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار