عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران: پروژه‌های ناتمام، شهروندان تهرانی را با مشکلات جدی مواجه کرده است

تهران (پانا) - عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت در اولویت قرار گرفتن پروژه‌های بالای ۸۰ درصد در برنامه‌های مدیریت شهری تأکید کرد که این پروژه‌ها شهروندان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

کد مطلب: ۸۶۴۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران: پروژه‌های ناتمام، شهروندان تهرانی را با مشکلات جدی مواجه کرده است

زهرا نژادبهرام در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، از شهرداری بابت رسیدگی به ترافیک تقاطع استادمعین، آزادی تشکر و بابت تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد که بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار است، تاکید کرد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار و همکارانشان برای فعال‌سازی پروژه‌های نیمه‌تمام نظیر پروژه صیاد شیرازی، کنارگذر امام‌علی و پروژه‌های دیگری نظیر آن تشکر می‌کنم. با آغاز عملیات بازگشایی متاسفانه مسیر ترافیکی شدیدی برای شهروندان ایجاد شده بود و پروژه سه سال متوقف بود که با همت شهردار منطقه و معاون عمرانی مورد رسیدگی قرارگرفت.

وی با اشاره به زیرگذر تقاطع استادمعین، آزادی گفت: جدی‌ترین معارضان این پروژه، مثل معارضان سازمانی؛ وجود لوله‌های گاز و خطوط انتقال برق و به‌ویژه لوله‌های انتقال آب، بود که خوشبختانه معارضان ضلع شرقی برطرف شد و هم‌اکنون ضلع غربی آن در حال برطرف شدن است و تا پایان سال مشکل این منطقه حل خواهد شد.

نژادبهرام همچنین از شهرداری خواست به ترمینال شرق که بیش از ۹۰ درصد عملیات عمرانی آن به پایان رسیده اقدام عاجل را انجام دهد.

فرشته مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار