طرح داوطلب واکنش اضطراری در محلات شهر ارومیه تدوام دارد

ارومیه(پانا)-رییس مدیریت بحران شهرداری ارومیه گفت: مدیریت بحران از اولویت های شهر ارومیه است و از این رو دوره های دوام را در محلات ارومیه پیگیری می کنیم.

کد مطلب: ۸۶۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح داوطلب واکنش اضطراری در محلات شهر ارومیه تدوام دارد

شاهین جلیلی اظهار کرد: آموزش های لازم و ضروری در راستای پیشگیری و مدیریت بحران در محلات مختلف ارومیه را ادامه خواهیم داد تا اقشار مختلف جامعه شهروندان ارومیه ای از این آموزشها برخوردار شوند.

وی افزود: مدیریت دوره ها و همچنین مدیریت در مواقع بحرانی طبق طرح پیش بینی شده برعهده مدیران فرهنگسراها خواهد بود و رسالت خانه دوام مستقر شده در محل فرهنگسراها نیز در این راستاست.

رییس مدیریت بحران شهرداری ارومیه گفت: طرح داوطلب واکنش اضطراری(دوام) در محلات شهر ارومیه از دو سال پیش در فرهنگسرای شهید مظاهری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه آغاز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح داوطلب واکنش اضطراری در محلات شهر ارومیه، تصریح کرد: در این محلات فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین شهروندان ۱۸ تا ۵۵ سال ترویج می شود.

جلیلی تاکید کرد: افزایش آگاهی مردم درباره بلایای طبیعی، کاهش خسارات مالی و جانی شهروندان، مشارکت مردم در تصمیم گیری و ارتقای ظرفیت توان مقابله در مواقع بحران از اهداف اصلی طرح است.

وی آشنایی با مبانی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اصول و مبانی اطفای حریق، روان‌شناسی بحران، جستجو و نجات و پدافند غیر عامل را از سرفصل آموزشی طرح داوطلب واکنش اضطراری محلات عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار