مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

مدرسه 12 کلاسه خیر ساز ام البنین در ناحیه 2 ری افتتاح شد

شهرری(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیر‌ساز ام البنین در ناحیه 2 ری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه 12 کلاسه خیر ساز ام البنین در ناحیه 2 ری افتتاح شد

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آئین افتتاح این مدرسه با علام این که اگر کمک و یاری خیرین مدرسه ساز نبود، امروز شاهد مدارس سه شیفته در شهرستان های استان تهران بودیم، گفت: در سال جاری با افزایش 7 و نیم درصدی دانش آموزان مواجه بودیم که تنها نیاز به 2 هزار و 100 کلاس درس است.

وی، نقش خیرین مدرسه ساز را در بازسازی و نوسازی مدارس شهرستان های استان تهران بسیار پررنگ اعلام کرد و افزود: با تمام تلاش های صورت گرفته از سوی خیرین محترم هنوز هم برای نوسازی، بازسازی، تجهیز مدارس و احداث مدارس ، به کمک خیران و همیاران مدرسه ساز نیازمندیم و اطمینان داریم که همچنان برای احداث و استحکام سرپناه فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم در کنار ما و یاریگر ما خواهند بود.

فولادوند، با اشاره به این که در شهریور و مهر امسال با افتتاح 54 فضای آموزشی، بهار خیران در استان تهران اتفاق افتاده است، تاکید کرد: در این ایام با همت بلند و بالای خیرین توانستیم 650 کلاس درس به مجموعه های آموزشی استان اضافه کنیم.

این مقام مسئول از نیاز به بازسازی و تخریب 12 هزار کلاس در استان تهران خبر داد و افزود: از این تعداد 5 هزار کلاس در شهرستان های استان تهران قرار دارد که باید در مدت 5 سال تخریب و بازسازی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، استان تهران را یکی از محروم ترین و مشکل‌دارترین استان های کشور از لحاظ فضاهای آموزشی دانست و تصریح کرد: متاسفانه غفلت از فضاهای آموزشی پایتخت باعث گردیده سال به سال به فضاهای آموزشی نیازمند تخریب و یا بازسازی در این استان اضافه شود که نیازمند ورود مجلس و تخصیص اعتبار ویژه ای در این زمینه است .

گفتنی است، این مدرسه با زیر بنای 1800 متر مربع در دو طبقه توسط خیّر مدرسه ساز؛ حاج هادی اکبری راد ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار