با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی:

طرح "پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد" در مدارس بجنورد اجرا می شود

بجنورد(پانا)-طرح "پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد" با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در مدارس بجنورد اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۳۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح "پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد" در مدارس بجنورد اجرا می شود

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان بجنورد که با حضور مسئولین بسیج و آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، گفت: ارتباط بین مدرسه، خانه و مسجد موجب می شود تا تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان بهتر صورت گیرد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک حلقه در فرایند تعلیم و تربیت است تصریح کرد: پایگاه شکل گیری انقلاب ما مساجد بود و تداوم آن نیز نیازمند حفظ و تحکیم این پایگاه است که باید با حضور نسل جدید تقویت شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اجرای طرح "پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد" از سوی بسیج دانش آموزی در مدارس را موجب تقویت و تعامل این سه نهاد مهم اجتماعی دانست.

اسدی خاطر نشان کرد:از اهداف مهم آموزش و پرورش زمینه سازی برای تربیت حیات طیبه در راستای تربیت اسلامی است که این امر در سند تحول نیز تأکید شده است.

سرهنگ مجید فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد نیز در این نشست اظهار داشت:باید تلاش کنیم تا در جهت تقویت تربیت دینی دانش آموزان گام برداریم و این امر با همکاری بین نهادها محقق خواهد شد.

وی با اشاره به طرح "پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد" افزود: این طرح در کشور با نام طرح " شهید بهنام محمدی" ویژه دانش آموزان متوسطه اول اجرای و با هدف حضور دانش آموزان در مساجد اجرا می شود.

فغانی خاطر نشان کرد: همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج و هم افزایی این تلاش‌ها نقطه امید تربیت نسلی مؤمن و انقلابی است.

گفتنی است اجرای طرح "پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد" در 4 آموزشگاه متوسطه اول دخترانه و پسرانه شهری بجنورد در سال تحصیلی 97-98 از مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار