اجرای ۶۰۰ برنامه ورزشی در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در هفته تربیت بدنی ۶۰۰ برنامه ورزشی در استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۶۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۶۰۰ برنامه ورزشی در آذربایجان غربی

عبدالله چمن گلی، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: همیشه تلاش می کنم تا اتحاد و یکدلی را در ورزش ایجاد کنم ، تنها چیزی که مهم و ماندگار است صداقت، دوستی و رفاقت است و آرامش و محیط آرام موفقیت بدنبال دارد.

وی به برنامه های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و ادامه داد: امسال 600 برنامه ورزشی در سراسر استان در این هفته برگزار می شود که از آن جمله می‌توان به رژه و نمایشگاه که در تمامی شهرستان ها و مرکز استان برپا می شود اشاره کرد.

چمن گلی افزود: 65 خانه روستایی به وسایل ورزشی از جمله تاتامی، فوتبال دستی و دارت تجهیز شده و در آنها مسابقات ورزشی و بازی های بومی، محلی با همکاری گروه عشایر برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های مدرسه ها اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده در سطح مدرسه های استان نیز مسابقه های ورزشی برگزار می‌شود و برنامه پیاده روی دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی در چهار منطقه ارومیه ( صمدزاده، حاجی پیرلو، الواج و فرهنگیان) اجرایی می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: دیدار با امام جمعه ارومیه، غبارروبی مزار شهدا با حضور معاون وزیر، نواختن زنگ ورزش و تجلیل از ورزشکاران از دیگر برنامه های این هفته بشمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش اداره ها نیز مسابقه هایی برای کارمندان دولت و کارمندان ورزش و جوانان و کوه پیمایی برای مدیران نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار