مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کمک یک میلیاردی انجمن‌ها به امر تعلیم و تربیت

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پررش خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته خانواده ها و اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان قریب یک میلیارد تومان برای ارتقای شاخص های تعلیم تربیت کمک کردند.

کد مطلب: ۸۶۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیاردی انجمن‌ها به امر تعلیم و تربیت

محمد علی واقعی درحاشیه گردهمایی کارشناسان انجمن های اولیا و مربیان شهرستان ها و مناطق استان که درشهرستان خوسف برگزار شد؛ اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 11 هزار نفر از اولیای دانش آموزان در 2 هزار و 90 آموزشگاه مستقل، ضمیمه و پیش دبستانی عضویت دارند.

وی ؛ با اشاره به اجرایی شدن 90 درصد مصوبات انجمن ها در سال تحصیلی گذشته، یاد آور شد: تعامل سازنده اولیای خانه و مدرسه زمینه ساز کاهش تعارضات در شیوه های تربیتی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ از خانه و مدرسه به عنوان دو بازوی تربیت دانش آموزان یاد کرد و ادامه داد: تعامل سازنده دو قطب خانه و مدرسه زمینه شکوفا شدن استعداد های دانش آموزان و باعث رونق بیش از پیش بهارستان علم و ادب در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می شود.

واقعی، با بیان این مطلب که مدرسه دومین مأمن و پناهگاه دانش آموزان پس از خانه است، اضافه کرد: گسستگی شیوه های تربیتی در خانه و مدرسه تأثیرات سویی در دانش آموزان می گذارد، از این رو مهم ترین وظیفه انجمن های اولیا و مربیان یکپارچگی شیوه های تربیتی خانه و مدرسه بر اساس شیوه های نوین و برخواسته از سند تحول بنیادین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار