سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم خبر داد

استقرار نمایندگان بازرسی شهرداری قم در مناطق هشتگانه و سازمان‌های وابسته شهرداری قم

قم (پانا)- سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم از استقرار نمایندگان اداره کل بازرسی شهرداری قم به صورت مستمر در مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
استقرار نمایندگان بازرسی شهرداری قم در مناطق هشتگانه و سازمان‌های وابسته شهرداری قم

تیم بازرسان اداره کل بازرسی شهرداری قم در ادامه بازدیدهای هفتگی از واحدهای مختلف شهرداری قم، در منطقه سه شهرداری حضور یافته و ضمن گفت‌وگو با مردم و شهروندان مراجعه کننده به شهرداری این منطقه، به بررسی درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات شهروندان پرداختند.
تاکید بر حل مشکلات مردم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، حضور در واحدهای مستقر در شهرداری منطقه 3 و گفت‌وگو و پیگیری نقطه نظرات مطرح شده از سوی کارشناسان شهرداری و همچنین شهروندان در جهت تسریع روند خدمت‌رسانی از اقدامات صورت گرفته در این بازدید بود.
بهاءالدین دشتی سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم در حاشیه این بازدید ضمن تشریح اهداف انجام این بازدیدها از استقرار نمایندگان اداره کل بازرسی شهرداری قم به صورت مستمر در مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که علاوه بر تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان راهکارهای مناسب برای اصلاح رویه‌های موجود که موجب نارضایتی شهروندان می‌شود، اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمر و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با جدیت دنبال می شود، بیان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده بیش از پیش شاهد تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار