برای چهارمین سال متوالی انجام خواهد شد

خدمت رسانی شهرداری قم به زائرین اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا

قم (پانا) - ستاد اربعین شهرداری برای چهارمین سال متوالی به دستور شهردار قم تشکیل و کمیته‌های مختلف از جمله فرهنگی، خدمات شهری، تبلیغات، اجرایی و کنسولی آن فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی  شهرداری قم به زائرین اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا

نخستین جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری قم با حضور قائم‌مقام شهردار قم، معاون خدمات شهری، مدیر کل نظارت و هماهنگی خدمات شهری و نمایندگان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.
در این جلسه، بر لزوم هماهنگی تمامی واحدهای مرتبط شهرداری قم در خصوص خدمت‌رسانی به زائرین در ایام اربعین حسینی در شهر مقدس قم و همچنین مسیر پیاده‌روی نجف اشرف تا کربلای معلی تأکید و مقرر شد تا همچون سالیان گذشته شهرداری قم با تمام توان و امکانات موجود در خدمت عزادارن حسینی باشد و با توجه به شرایط موجود، برنامه‌ریزی مناسب برای خدمت هر چه بهتر در این زمینه صورت پذیرد.
همچنین با اشاره به اعزام کاروان خادمان حسینی از مجموعه کارکنان داوطلب شهرداری قم جهت حضور در کشور عراق برای خدمت‌رسانی در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا مقرر شد تا با هماهنگی‌های انجام گرفته، نظافت این مسیر از عمود 1070 تا عمود 1170 بر عهده شهرداری قم خواهد بود و همچنین در موکب‌هایی که از استان قم نیز در این مسیر مستقر هستند همکاری و خدمات‌رسانی انجام خواهد شد.
همچنین با توجه به قرارگرفتن شهر قم در مرکز کشور و مسیر تردد زائرین به سمت مرز عراق، اتخاذ تدابیر ویژه برای خدمت‌رسانی به زائرین شهر مقدس قم نیز برای ایام اربعین حسینی و برنامه‌هایی که به این مناسبت در شهر برگزار خواهد شد به ویژه همکاری در برپایی و خدمت‌رسانی به قرارگاه مرکزی اربعین در مصلی قدس نیز صورت گرفته است تا خللی در روند خدمت‌رسانی صورت نپذیرد.
همچنین در این جلسه کمیته‌های زیرمجموعه ستاد اربعین شهرداری قم شامل کمیته‌های اجرایی، خدماتی، فرهنگی، تبلیغات و اعزام نیز تشکیل و دستورالعمل‌های اجرایی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار