مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای «برنامه ویژه مدرسه» گامی در راستای تحقق سند تحول

بیرجند(پانا) ـ مشاور اجرایی آموزش و پررش خراسان جنوبی گفت: اجرای برنامه ویژه مدرسه گامی موثر در راستای تحقق برنامه درس ملی و سند تحول بنیادین است که به منظور تمرکز زدایی و مدرسه محوری در مدارس استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۶۲۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای «برنامه ویژه مدرسه» گامی در راستای تحقق سند تحول

محمد بهلگردی در اولین گردهمایی مدیران مدارس متوسطه دوره اول بیرجند در سال تحصیلی جدید که در آموزشگاه شهید مطهری برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال، برنام هایی در مدارس اجرا می شود که اختصاص 2ساعت آموزش در هفته به عنوان «برنامه ویژه مدرسه» درپایه های هفتم،هشتم و نهم از جمله آنها است.

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با بیان این که این برنامه بر اساس سند تحول و برنامه درس ملی برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان استان طراحی شده است، یاد آور شد: قصد داریم از طریق این برنامه به یکی از رویکردهای حوزه برنامه درسی که تطابق آموزش های ارائه شده با اقتضاعات، نیازها و فرهنگی بومی دانش آموزان خراسان جنوبی است، بطور کامل دست یابیم.

وی، دستیابی دانش آموزان به قله های رفیع علمی، هنری، ورزشی و کسب عناوین نخست کشور ثمره تلاش مدیران، معاونان و دبیران در عرصه های مختلف به ویژه جشنواره نوجوان خوارزمی دانست و افزود: همچنین در سال تحصیلی جاری طرح ایران مهارت در تمامی مدارس شاهد، نمونه، هیئت امنایی، غیر انتفاعی و 10 درصد مدارس دولتی اجرا می شود.

بهلگردی، با اشاره به تجلیل از 80 دانش آموز دارای عناوین برتر علمی، آموزشی و پژوهشی در آینده نزدیک، تصریح کرد: فراگیر شدن برنامه ملی تعالی مدیریت مدرسه یکی دیگر از رویکردهای آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال جاری به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار