تحقق سند تحول بنیادین منوط به همراهی سایر دستگاه‌ها و خانواده‌هاست

همدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نهاوند تحقق اهداف سند تحول بنیادین را منوط به کمک، همدلی و همراهی سایر دستگاه‌ها و خانواده‌ها دانست و از همه خواست در راه تحقق کامل این اهداف متعالی، به آموزش و پرورش کمک کنند.

کد مطلب: ۸۵۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تحقق سند تحول بنیادین منوط به همراهی سایر دستگاه‌ها و خانواده‌هاست

علیرضا غلامی ضمن تسلیت ایام ماه محرم، قبولی بیش از 40 نفر از دانش آموزان نهاوند در رشته‌های پزشکی و دانشگاه فرهنگیان را به عنوان بهترین هدیه و تحفه به ساحت اولیای محترم و عامل رفع خستگی یکساله فرهنگیان دانست.

وی در ادامه به اهداف ترسیم شده در سند تحول بنیادین پرداخت و کمک تمام دستگاه‌ها و خانواده‌ها را لازمه تحقق کامل این سند دانست و از همه خواست تا در کنار آموزش و پرورش با همدلی و همراهی برای تعلیم و تربیت سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از همراهی و همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران و شهرداری تشکر کرد و با اشاره به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس از آمادگی همه جانبه آموزش و پرورش برای آغاز مهری پرامید و پرشور خبر داد و اضافه کرد: در راستای برنامه‌ای به عنوان «پروژه مهر» با همکاری نیروهای صف و ستاد در آموزش و پرورش، مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی مشارکت‌پذیری و تعامل اولیا با مدرسه را لازمه موفقیت دانش آموزان دانست و اظهار داشت: با توجه به تحولاتی که در جامعه امروزی به وجود آمده است، نظام خانواده نیز باید تغییر ماموریت بدهد و در راستای تعلیم و تربیتی درست و مقابله با تهدیدات موجود، در کنار و همراه آموزش و پرورش باشد.

غلامی به اندیشه‌های شهید مطهری در رابطه با مبارزه با جهل و خرافات گریزی داشت و گفت: مهر را ماه آغازین آگاهی بخشی و شروع پیکار با جهل و نادانی باید دانست.

وی گفت: امروزه آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی - فرهنگی است و با تحولات و نیازهای متنوعی مواجه است و بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار