سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد

«آستیگمات» و «گرگ بازی» بر پرده سینماهای کشور

تخلفی در اکران جاده قدیم و سوفی و دیوانه نشده است

تهران (پانا) - شورای صنفی نمایش دو فیلم «آستیگمات» و «گرگ بازی» را در نوبت اکران گذاشت.

کد مطلب: ۸۶۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
«آستیگمات» و «گرگ بازی» بر پرده سینماهای کشور

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با پانا از انعقاد قرارداد دو فیلم جدید خبر داد.

وی درباره نتیجه نشست امروز دوشنبه 23 مهرماه 97 این شورا گفت: در جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در گروه باغ کتاب ثبت شد که بعد از فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی به اکران گذاشته خواهد شد.

وی افزود: فیلم «گرگ بازی» ساخته عباس نظام دوست در گروه سینمایی استقلال بعد از «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد به نمایش درخواهد آمد.

فرجی از ادامه اکران سایر فیلم‌ها به دلیل بالابودن کف فروش خبر داد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به شکایت مطرح شده از سوی سازندگان دو فیلم «جاده قدیم» و «سوفی و دیوانه» در فضای رسانه گفت: در جلسه امروز وضعیت و نحوه اکران این دو فیلم مطرح شد و بعد از بررسی همه جوانب مشخص شد که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: همچنین برداشته شدن فیلم «سوفی و دیوانه» از روی پرده براساس مصوبه و طبق آیین‌نامه کارگروه اکران صورت گرفته است.

گفتنی است در روزهای گذشته منیژه حکمت (تهیه‌کننده و کارگردان فیلم جاده قدیم) و مهدی کرم‌پور (تهیه‌کننده و کارگردان سوفی و دیوانه) در فضای مجازی به رفتار پخش‌کنندگان و سینماداران با نحوه اکران این دو فیلم اعتراض داشتند و همین مسئله باعث شد تا معاون نظارت و ارزشیابی دستور بررسی این مسئله را در اولین جلسه کارگروه اکران صادر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار