در گفت‌وگو با پانا

غلامرضا فرجی: مغزهای کوچک زنگ زده و خانم یایا پاییز سال جاری بر روی پرده نقره ای می روند

تهران (پانا) - غلامرضا فرجی سخنگوی شورای نمایش از اکران فیلم‌های سینمایی خانواده یایا عبدالرضا کاهانی و مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی که یکی از بهترین فیلم های جشنواره فجر در سال گذشته بود در پاییزسال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا فرجی: مغزهای کوچک زنگ زده و خانم یایا پاییز سال جاری بر روی پرده نقره ای می روند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار پانا ، درباره مصوبات شورای صنفی نمایش در هفته جاری گفت: دوشنبه قرارداد اکران فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان در گروه سینمایی ماندانا ثبت و این فیلم از روز چهارشنبه هفه جاری جایگزین فیلم همه چی عادیه می‌شود.

وی ادامه داد: قرار داد اکران فیلم چراغ‌های ناتمام نیز در در گروه سینمایی باغ کتاب بسته شده است و این فیلم پس از فیلم دم سرخ‌ها از روز چهارشنبه به روی پرده نقره ای می رود، اما اکران دو فیلم همه چی عادیه و دم سرخ‌ها در زیر گروه ادامه دارد.

به گفته غلامرضا فرجی، قرارداد اکران فیلم سینمایی هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در گروه زندگی بعد از پایان اکران فیلم آخرین بار سحر را کی دیدی به کارگردانی فرزاد مؤتمن و قرارداد اکران فیلم خانم یایا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه ایران پس از پایان اکران فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت ثبت شده است. همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در گروه آزادی بعد از پایان اکران فیلم پشت دیوار سکوت و قرارداد فیلم لازانیا در گروه سینمای ماندانا پس از پایان اکران فیلم یک کیلو و بیست یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار