مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اولویت اول نظام حاکمیت، مسئولین جوامع متمدن و کشورهای توسعه یافته آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان درجلسه شورای انجمن اولیا و مربیان : 40 درصد دانش آموزان اصفهانی از داشتن مدرسه پویا، شاداب و فعال محروم هستند.

کد مطلب: ۸۶۲۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اول نظام حاکمیت،  مسئولین جوامع متمدن و کشورهای توسعه یافته آموزش و پرورش است

علی اکبر کمالی در جلسه شورای انجمن اولیا مربیان اداره کل آموزش و پرورش که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید، جامعه ای را آباد و پویا دانست که اولویت حاکمیت آن جامعه به سمت آموزش و پرورش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش، مدارس نامریی و شبکه های مجازی را رقبای سرسخت برای آموزش و پرورش دانست و گفت: ۴۰% دانش آموزان اصفهانی از داشتن مدرسه پویا، شاداب و فعال محروم هستند.

وی در ادامه تاکید کرد : نرخ بالای اعتیاد، آسیب اجتماعی و بی توجهی به حجاب و عفاف از آفات سپردن امر تعلیم و تربیت دانش آموزان به مدارس و همکاری نکردن خانواده ها است.

علی اکبرکمالی همراه شدن خانواده با مدارس را برای دستیابی به شعار همگرایی خانه و مدرسه که شعار امسال آموزش و پرورش عنوان شد را الزامی دانست و گفت: اگر اولیا در کنار مربیان حضورداشته باشند میدان عمل برای عزیزان فراهم و گسترده است و آموزش و پرورش به تنهایی و بدون کمک و یاری اولیا به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار