استاندار خوزستان تاکید کرد:

تسهیل در مسیر تردد زائران اربعین در مرز چذابه

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان بر لزوم 6 خطه شدن مسیر‌های منتهی به مرز چذابه برای تردد زائران اربعین تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل در مسیر تردد زائران اربعین در مرز چذابه

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: وزارت کشور مثل سال قبل اداره مرزهای چذابه و شلمچه را به صورت قرارگاهی اعلام کرد و بر همین اساس طی حکمی از سوی وزیر کشور، حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان رئیس قرارگاه چذابه و قدرت الله دهقانی معاون امنیتی انتظامی به عنوان رئیس قرارگاه شلمچه منصوب شدند مدیریت اربعین در مرزها متمرکز و در پایانه های مرزی و حتی در مسیر با تعدد مراکز و مراجع تصمیم گیری و اختلاف سلیقه مواجه نمی شویم.

وی افزود: اعضای ستاد اربعین که اعضای قرارگاه نیز هستند، باید نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند تا مثل سال های گذشته خدمات بهتری به زائران اربعین ارائه شود.

شریعتی عنوان کرد: در مرز چذابه کار سنگینی شده و همه اصل کار تغییر و در حال جانمایی ثابت هستیم که یک کار ماندگار و باعث افتخار است. کمبودها حتما باید رفع و مسیر چذابه نیز باید 4 و ۶ خطه شود.

استاندار خوزستان گفت: مسیرهای منتهی به مرز و بین مواکب باید آسفالت شود، تأکید بر تأمین امنیت مسیر تردد زائران و برنامه ریزی مناسب برای تأمین امنیت زائران اربعین است و تأکید می کنم که مسیرهای منتهی به مرز و بین مواکب آسفالت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار