معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار چابهارخبر داد:

آبرسانی سیار برای 147 هزار نفر روستایی در چابهار

زاهدان(پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: 147 هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان آبرسانی سیار می شوند.

کد مطلب: ۸۶۱۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آبرسانی سیار برای 147 هزار نفر روستایی در چابهار

نوید ملازهی اظهار کرد: ماهانه 6 هزار و 741 سرویس تانکر آب با حجم 80 هزار و 892 مترمکعب تحویل روستاییان چابهار می شود.
وی ادامه داد: 166 روستا در بخش دشتیاری، 98 روستا در پلان و 142 روستا در بخش مرکزی از شبکه آبرسانی محروم هستند که با 20 تانکر دولتی و 22 تانکر استیجاری آبرسانی سیار می شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار چابهار با بیان اینکه خشکسالی های اخیر خسارت سنگینی به بخش های کشاورزی و آب روستایی این شهرستان وارد کرده است، خاطرنشان کرد: 20 پارچه آبادی و روستای دیگر در این منطقه متقاضی آبرسانی سیار هستند.
وی بر پرداخت 150 میلیارد ریال بدهی های بخش آبرسانی سیار و بدهی های شرکت آب و فاضلاب روستایی برای خرید آب و اجاره تانکرهای بخش خصوصی، تعمیر و نوسازی تانکرهای فرسوده و اختصاص بیش از 35 تانکر جدید برای آبرسانی سیار تاکید کرد.
ملازهی اظهار داشت: نقاط عشایری و روستایی چابهار با مشکلات شدید کم آبی مواجه هستند و نیاز است مسئولان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای اولیه مردم تلاش کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار چابهار گفت: هم اینک بیش از 50 تا 60 هزار نفر از ساکنان حاشیه شهر و برخی نقاط روستایی این شهرستان فاقد برق هستند و اداره برق علیرغم پیگیری ها و خرید انشعاب جدید تمایل زیادی برای رفع مشکلات مردم فاقد برق ندارد.
ملازهی بیان کرد: در حوزه آبرسانی 2 پروژه در پایین دست سدهای پیشین و زیردان در حال اجراست که پس از تکمیل بسیاری از مشکلات مردم مرتفع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار