به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت پذیرفت:

دیدار صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و معاونین آن اداره کل با فرماندهی و مسئولین بخشهای مختلف انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان

علیرضا نخعی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، این ایام را فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاشها و خدمات ارزنده پرسنل فداکار این نیرو عنوان کرد و افزود: تامین امنیت و آرامش مردم مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شماست.

وی نگاه خاص فرماندهی و مسئولین بخشهای مختلف انتظامی به حل مسائل و مشکلات را نشان از روحیه بلند، روحیه معلمی و سخاوت دل و قلب آنان دانست و تصریح نمود:آموزش و پرورش آمادگی همکاری و همراهی همه جانبه با نیروی انتظامی در عرصه ها و بخشهای مختلف را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: دانش آموزان در لوای آموزش هایی که توسط نیروهای مخلص انتظامی در سطح مدارس می بینند می توانند به عنوان سفیر فرهنگی برای استقرار امنیت و آرامش در خانواده و جامعه باشند.

وی قضاوت مردم در خصوص رفتار پلیس در جامعه را قضاوتی خوب و عادلانه عنوان نمود و بیان داشت: مردم، پلیس را حامی و مامن خود می دانند.

در این دیدار سردار قنبری نیز ضمن قدردانی از تعامل و همراهی مدیر کل و مسئولین آموزش و پرورش استان با نیروی انتظامی اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی بیش از هزار و 600 برنامه در حال انجام و اجراست که همه آنها در راستای جلب اعتماد مردم است.

وی امنیت را در سایه اعتماد مردم به پلیس امکان پذیر دانست و بیان داشت: کار فرهنگی نیازمند استمرار و طول زمان می باشد تا نتیجه دهد و به ثمر نشیند.

فرماندهی انتظامی استان بهترین و بزرگترین جامعه هدف نیروی انتظامی را دستگاه بزرگ آموزش و پرورش عنوان نمود و افزود: تاثیر پذیری بچه ها از معلمین و عوامل مدرسه به مراتب از والدین آنها بیشتر است.

سردار قنبری گفت: آموزش و پرورش برای تحقق بسیاری از برنامه ها در همراهی و همکاری با نیروی انتظامی، ظرفیتی بی نظیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار