طرح های تدبیر و تعالی در راستای رویکرد مدرسه محوری است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اجرای طرح های تدبیر در دوره ابتدایی و تعالی در دوره متوسطه در راستای رویکرد مدرسه محوری است.

کد مطلب: ۸۶۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح های تدبیر و تعالی در راستای رویکرد مدرسه محوری است

محمد پورداود در جلسه شورای دبیران دبیرستان امام صادق(ع) همدان با بیان این که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه تعلیم و تربیت به حساب می‌آید، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش 4 اولویت را در دستور کار خود قرار داده است.

پورداود افزود: سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان و مدیران، انتصاب و انتخاب مدیران مدارس، نظام تضمین کنترل کیفیت مدارس و تمرکززدایی اولویت های اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری است.

وی مدرسه محوری را رویکرد اصلی آموززش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: طرح تدبیر در دوره ابتدایی و طرح تعالی در دوره متوسطه در راستای این رویکرد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره‌ به طرح های بوم و ایران‌مهارت در مدارس، گفت: این طرح ها به منظور بالا رفتن خلاقیت و مهارت آموزی در بین دانش‌آموزان طراحی شده تا بتوانیم به نوعی مهارت دانش‌آموزان را افزایش دهیم.

گفتنی است در این جلسه که مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز حضور داشت، هر یک از دبیران شاغل در این مدرسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف آموزشی و پرورشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار