اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در تمامی آموزشگاه‌های متوسطه اول و دوم و هنرستان‌هافنی و حرفه ای

خرم آباد ( پانا ) - دبیر اجرای برنامه تعالی در استان لرستان از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در کلیه آموزشگاه‌های مقاطع متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و مهارتی در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در تمامی آموزشگاه‌های  متوسطه اول و دوم و هنرستان‌هافنی و حرفه ای

رئیس اداره دوره اول متوسطه لرستان در جمع مسئولین دبیرخانه های برنامه تعالی قطب یک استان با اشاره به شش گام اجرایی این برنامه ، گفت: در راستای اجرای گام اول و با تصویب کمیته استانی در سال تحصیلی جاری کلیه آموزشگاههای متوسطه اول و دوم و هنرستانهای فنی و مهارتی مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه خواهند بود.

دبیر اجرای برنامه تعالی استان لرستان در ادامه به برگزاری کلاسهای کارگاهی به منظور آموزش مدیران جدید الانتصاب در شهریورماه گذشته اشاره کرد و گفت: با همکاری واحد اموزش نیروی انسانی در اوایل آبان ماه سال جاری نیز دوره های آموزشی تکمیلی برگزار خواهد شد.

یحیی دریکوندی بیان داشت: در گام سوم مدیران آموزشگاهها پس از تشکیل تیم برنامه ریزی و با توجه به وضع موجود مدرسه ، به تدوین برنامه عملیاتی پرداخته و پس از تأیید این برنامه از سوی تیم مشاوره و نظارت شهرستانها و مناطق، نسبت به اجرای برنامه تعالی در مدرسه اقدام می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در گام چهارم این برنامه تیم های مشاوره و نظارت استان، شهرستانها و مناطق موظفند پس از بررسی برنامه عملیاتی نسبت به اصلاح و نهایتاً تأیید آن اقدام نموده و در طول سال تحصیلی به ارائه خدمات مشاوره ای و نظارتی بپردازند.

دبیر اجرای برنامه تعالی استان لرستان در پایان از ارزیابی بیرونی و تبادل تجربیات به عنوان گامهای پنجم و ششم این برنامه یاد کرد و افزود: در پایان سال تحصیلی و اتمام زمان اجرای برنامه عمل، دبیرخانه تعالی مدیریت مدرسه در سطح شهرستان و منطقه ضمن برنامه ریزی دقیق نسبت به اعلام زمان ارزیابی بیرونی و ارزشیابی پایانی از مدرسه اقدام کرده و در مرحله آخر این برنامه، دبیرخانه های شهرستان ها و مناطق به منظور تبادل تجربیات به بازدید از مدارس مجری ممتاز استان، شهرستان و مناطق می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار