رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

بزرگ ترین ابزار یک مدیر برنامه محوری است

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: بزرگ ترین سلاح و ابزار یک مدیر هدفمندی و برنامه محوری است.

کد مطلب: ۸۶۱۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ ترین ابزار یک مدیر برنامه محوری است

ظهیر محمودی در کارگاه تعالی مدیریت مدرسه ویژه مدیران دوره های متوسطه اول و دوم منطقه ظهار کرد: طرح تعالی مدیریت یکی از طرح های جامع و ارزشمند وزارت آموزش و پرورش است که ثمرات بسیاری دارد و اجرای آن در مدارس موجب ارتقاء مدیریت و نشاط مدارس می شود.

وی افزود: ارتقاء سطح دانش مدیریت و کارآمد کردن مدارس از برنامه های جدید است که امیدواریم مدیران نیز با این تحول همراه شوند و در مسیر توسعه همه جانبه گام بردارند.

محمودی با تأکید بر همه جانبه نگر کردن برنامه های آموزش، اضافه کرد: با توجه به شرایط و ظرفیت های موجود برنامه ها را روزآوری کنیم تا طبق معیارهای جهانی به سوی پیشرفت حرکت کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: ابتدا شرایط و وضعیت فعلی خود را نگاه کنیم و ضمن بومی سازی برنامه ها با بهره مندی از پیشرفت های نوین طرح را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی بهره برداری از توان مدیران را ضروری دانست و ادامه داد: از همه ظرفیت ها و توان خود برای ارتقاء برنامه ها بهره ببریم تا نتایجی کاربردی و برنامه محور حاصل شود.

مدرس دوره نیز گفت: مدیریت فرایندمحور وارد آموزش و پرورش شده که مدیر در قلب فعالیت ها قرار دارد و هدف این است که مدیر در راستای سند تحول بنیادین دیده شود.

نداف با بیان اینکه مدیر به تنهایی قادر به انجام وظایف خود نیست، تصریح کرد: مدیران وظایف خطیر و حساسی دارند و همه باید او را در این مسیر سخت یاری دهیم تا وظایف خود را با آرامش عملی کند.

کارگاه آموزشی طرح تدبیر نیز ویژه مدیران ابتدایی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار