توزیع کمکهای دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم در مراسم مهر عاطفه ها به نیازمندان

یزد ( پانا) - کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در مراسم مهر عاطفه ها توسط دانش آموزان و دبیران دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم، به نیازمندان اهدا شد.

کد مطلب: ۸۶۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کمکهای دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم  در مراسم مهر عاطفه ها به نیازمندان

"فاطمه تاج آبادی" معاون پرورشی دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: مراسم مهر عاطفه ها با حضور گرم و پرشور دانش آموزان و با همکاری دبیران و کادر آموزشگاه برگزار شد.
او خاطر نشان کرد: پس از توزیع پاکت ها، مدیر آموزشگاه در مراسم صبحگاه در مورد کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و نحوه توزیع هدایا به نیازمندان صحبت نموده؛ از دبیران خواستند در این زمینه مساعدت کرده و دانش آموزان را جهت شرکت فعال در این امر خیر تشویق و ترغیب نمایند.

معاون پرورشی دبیرستان فرزانگان اظهار داشت: دانش آموزان پاکت ها و هدایای خود را در تاریخ مشخص شده بصورت همگانی تحویل دادند. او افزود: کمکها شامل پوشاک، لوازم التحریر و پول نقد می باشد.

" فاطمه تاج آبادی" عنوان کرد: طبق سنوات گذشته ضمن هماهنگی با مدیر دبستان علی اصغر، هدایای غیر نقدی و مقداری از وجوه جمع آوری شده؛ به دانش آموزان بی بضاعت این دبستان اهدا شد. وی ادامه داد: مقدار دیگری از کمک های نقدی نیز به شماره حساب هسته مشاوره اداره آموزش و پرورش واریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار