برگزاری مراسم نمادین مهر عاطفه ها در لرستان

خرم آباد ( پانا ) - مراسم نمادین استانی جشن مهرعاطفه‌ها با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان، معاونین تربیت بدنی ، سواد آموزی و پژوهش آموزش و پرورش لرستان، مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمع زیادی از مسئولین استانی و دانش آموزان دبیرستان فدک در ناحیه ۱ خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم نمادین مهر عاطفه ها در لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم نمادین جشن عاطفه ها ،با اشاره به اینکه این مراسم بسیار ارزشمند و گرانقدر است گفت :جشن عاطفه ها یک کار ارزشمند و خداپسندانه است که در آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود و به این معنی است که در آغاز سال تحصیلی به فکر همدیگر باشیم .
سید احمد میرعمادی با اشاره به ارزش شرکت در جشن عاطفه ها به دو نوع جهاد، جهاد با جان و جهاد با مال اشاره کرد و افزود: که در نوع اول شخص در برابر دشمن می جنگد و خونش در راه دفاع از دین و ارزشهای دینی ریخته می شود اما در جهاد با مال ، انسان از سرمایه اش و از پولش در راه خدا انفاق می‌کند تا اینکه دیگران پرورش پیدا کنند .
وی جهاد با مال را ،نوعی مبارزه با جهل و نادانی دانست و گفت : در این نوع جهاد، انسان در سرنوشت دیگران سهیم می شود و زمینه را برای رشد و تعالی انسان ها فراهم می کند.
وی جشن عاطفه ها را فرصتی مغتنم برای بهره مندی همه دانش آموزان از علم و دانش عنوان کرد و گفت :بهترین نوع انفاق، انفاق در راه علم است ‌که زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادها و پرورش انسانهای مومن و متعهد میگردد و باعث جاودانگی انفاق کننده و انفاق شونده است .

در این مراسم که با مشارکت آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد دانش آموزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت کمک به دانش آموزان نیازمند به پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری کمک‌های مستقر در مدارس اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار