رقیب‌های فرنگی‌کاران ایران در المپیک جوانان معرفی شدند

تهران (پانا) - رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک جوانان آرژانتین امروز (جمعه) در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود و دو نماینده کشتی فرنگی نوجوان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

کد مطلب: ۸۶۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رقیب‌های فرنگی‌کاران ایران در المپیک جوانان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر و به صورت جدول نوردیک برگزار می شود که در وزن 45 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در کشتی نخست به مصاف آرمن نازاریان از بلغارستان می رود و در کشتی دوم نیز با شعبان حسن از مصر دیدار می کند.

در وزن 92 کیلوگرم نیز محمد نصرتی در دیدار نخست به مصاف محمد اولویف از روسیه می رود و در مبارزه دوم با فرناندو آلوز از برزیل کشتی می گیرد.

بر اساس جدول برگزاری مسابقات، رقابت ها در دو گروه 3 نفره در هر وزن برگزار می شود که در پایان رقابت های مقدماتی، نفرات اول هر گروه دیدار فینال و نفرات دوم هر گروه دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

این مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت آرژانتین و 16:30 به وقت ایران آغاز می شود.

مسابقات کشتی آزاد این بازی ها نیز روز یکشنبه 22 مهرماه برگزار می شود که محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم به ترتیب به مصاف فاتح اتیه اسماعیل از مصر و تیلور مانویله از آمریکا می رود و امیرحسین زارع در وزن 110 کیلوگرم در مبارزه نخست با جان توماس بارنس از استرالیا کشتی می گیرد و در دیدار دوم نیز به مصاف السید محمود خلیل از مصر می رود.

مسابقات کشتی آزاد نیز همانند مسابقات کشتی فرنگی به صورت جدول نوردیک برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار