انجمن اولیاء و مربیان پل ارتباطی مدرسه، دانش آموزان و والدین است

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در نشست شورای انجمن اولیا و مربیان استان گفت: انجمن اولیا و مربیان استان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است .

کد مطلب: ۸۶۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیاء و مربیان پل ارتباطی مدرسه، دانش آموزان و والدین است

محمود قاسمی اظهار داشت : انجمن اولیا و مربیان استان کارهای بزرگی را انجام داده است و از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند با ایجاد همگرایی بین خانواده و مدرسه در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نقشی اساسی ایفا نماید .
قاسمی گفت:از شعار دادن بپرهیزیم هدفمند برنامه ریزی کنیم و به سوی عمل کردن پیش برویم واز درجه بندی و برند سازی مدارس پرهیز نماییم به انتقاد های سازنده اولیا گوش بدهیم و با سعه ی صدر پاسخگو باشیم .
وی خاطر نشان کرد: در هر مدرسه شهری و روستایی حضور یک مشاور ضرورت دارد تا دانش آموزان را با رشته های تحصیلی و آینده آنان آشنا سازند تا دانش آموزان هدفمند و با اشتیاق زیاد به تحصیل بپردازند .
محمود قاسمی اظهار امیدواری نمود: به لطف خدا خانواده ها به آموزش و پرورش اعتماد دارند ود ر تمامی عرصه ها مشارکت فعال دارند و همین اعتماد و حضور آنان در برنامه ها است که به ما امید می بخشد.
محمود قاسمی ادامه داد: انجمن اولیاء و مربیان پل ارتباطی مدرسه، دانش آموزان و والدین می باشد و باید همه تلاش کنیم تا شور و نشاط در مدارس حاکم شود مدارس را به زندان تبدیل نکنیم و افسردگی را از چهره آموزش و پرورش بزدائیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار