گردهمایی کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری پانا ، با حضور رییس گروه انجمن اولیا و مربیان و پلیس راهور ناجا؛ گردهمایی یک روزه کارشناسان انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش سراسر استان، برگزار شد .

کد مطلب: ۳۹۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انجمن اولیا و مربیان وجه مشترک خانه و مدرسه است.

بهرام مغدانی : انجمن اولیاء و مربیان را به عنوان ظرفیتی بزرگ در راستای مشارکت اولیا در توسعه ی پایدار نظام مقدس تعلیم و تربیت برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با مدیریت و برنامه ریزی دقیق بتوانیم از این ظرفیت عظیم بیشتر بهره برداری نماییم.

وی ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزی،آموزش طرح ترافیک ،انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس ،بزرگداشت هفته پیوند و روز خانواده و برگزاری دوره های آموزش خانواده را اهم فعالیت ها انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان عنوان کرد.
مغدانی افزود: برگزاری هفته خیرین مدرسه یار، ارزیابی انجمن اولیا و مربیان مدارس، ساماندهی تخصص ها و مهارتهای اولیا، توسعه و تقویت مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده و برگزاری کارگاه توانمند سازی مدرسان آموزش خانواده از دیگر برنامه و فعالیت ها در سال تحصیلی جدید خواهد بود.
در ادامه ریئس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان نیز ضمن تشریح برنامه های آموزش ایمنی و ترافیک در سال تحصیلی آتی، از کارشناسان برای اجرای بهتر برنامه ها دعوت به همکاری کرد.
گفتنی است در این گردهمایی یک روزه با اهدا لوح تقدیر از کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق 18 گانه استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار