ضرورت نصب ۶ هزار دوربین درجاده‌ها

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا با تأکید بر اینکه سامانه‌های هوشمند نقش ویژه‌ای درکاهش تخلفات و حوادث جاده‌ای دارند، گفت برای کاهش میزان تصادفات و سوانح جاده‌ای حداقل باید 6 هزار دوربین در جاده‌های کشور نصب شود.

کد مطلب: ۸۶۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نصب ۶ هزار دوربین درجاده‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور، سردار تقی مهری درباره ضرورت استفاده از تجهیزات هوشمند و پیشرفته در جاده‌ها و معابر بین شهری، گفت: در تمامی دنیا برای کنترل رفت وآمدها و ترددها از سامانه‌های هوشمند استفاده می‌شود، بنابراین اگر به دنبال کنترل رفتار رانندگان و در همین راستا کاهش تخلفات در جاده‌ها هستیم، باید سامانه‌های کنترلی در جاده‌ها افزایش پیدا کند؛ به‌ویژه سامانه‌های هوشمند که نقش ویژه‌ای درکاهش تخلفات و حوادث جاده‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه در طی 3 سال گذشته اقدامات موثر و قابل قبولی درباره هوشمندسازی جاده‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شده است، افزود: خوشبختانه با عملکرد مناسب وزارت راه بیش از هزار و 800 دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها نصب شده است که بیش از هزار و 300 دوربین به بهره‌برداری رسیده است، امیدواریم دوربین‌ها در سایر نقاط جاده‌های کشور نصب شود.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود که برای کاهش میزان تصادفات و سوانح جاده‌ای و البته رصد تخلفات راننده‌ها حداقل باید 6 هزار دوربین در جاده‌های کشور نصب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار