مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح همیاران پلیس در مدارس استان بوشهر از برنامه‌های موفق پلیس است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح همیاران پلیس در مدارس گفت: طرح همیاران پلیس باهمکاری دانش آموزان یکی از برنامه‌های مهم و موفق نیروی انتظامی برای توسعه فرهنگ ترافیک در جامعه است.

کد مطلب: ۸۶۱۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح همیاران پلیس در مدارس استان بوشهر از برنامه‌های موفق پلیس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در آئین پیام مهر با عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس را فرهنگ سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم مختلف دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از جایگاه‌های مهم در این زمینه است که نیروی انتظامی استان نیز بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت نیروی انتظامی از مجموعه آموزش و پرورش استان، گفت: تعامل بین این دو نهاد مایه افتخار است و حاصل این همراهی کاهش مشکلات در آموزش و پرورش است و همه جامعه باید قدردان زحمات پرسنل نیروی انتظامی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه رسالت همه آحاد جامعه از جمله پلیس تربیت شهروندان قانون‌مدار است تصریح کرد: برای تربیت نسلی قانون مدار باید بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین آیینی در مدرسه نشان از توجه فرماندهی انتظامی استان به دانش آموزان است افزود: دانش آموزان به عنوان سفیران آموزش و پرورش نقش مروج آگاهی را در خانواده دارند.

کرمی بیان کرد: اگر قرار است نظم، امنیت و آرامش در این جامعه برقرار شود باید آگاهی لازم از مدارس شروع شود تا این آگاهی در فرهنگ عمومی جامعه نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: نیروی انتظامی آموزش‌های موثری را برای دانش آموزان، والدین و معلمان تدارک دید که کارگاه‌های آموزشی برای آگاهی رسانی بسیار مفید بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار