شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته ناجا:

شهرداری و نیروی انتظامی دو مجموعه مردمی هستند

ارومیه (پانا) - شهردار ارومیه گفت: مردم پلیس را از خود می دانند و این افتخاری بزرگ برای ناجاست که اعتماد و پشتوانه مردمی دارد و در ارزیابی ها مورد توجه است.

کد مطلب: ۸۶۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری و نیروی انتظامی دو مجموعه مردمی هستند

محمد حضرت پور در مراسم گرامیداشت هفته ناجا که توسط شهرداری ارومیه برگزار شد، با تبریک این هفته اظهار کرد: تجلیل از کارکنان تلاشگر پلیس وظیفه ماست و قدردان زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی در استان و شهرستان برای برقراری نظم و امنیت هستیم.

وی افزود: نیروهای انتظامی و مرزبانی در کنار ارتش، سپاه و نیروهای امنیتی حافظ آرامش و امنیت جامعه هستند و آسایش امروز ما حاصل تلاش های بی وقفه آنهاست.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه امنیت برای کشورمان یک نعمت است، گفت: وقتی به کشورهای اطراف می نگریم قدر نعمت امنیت را بیشتر می دانیم و این مهم در سایه رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) به دست آمده است.

حضرت پور یادآور شد: هفته ناجا فرصتی است تا قدردانی خود را از نیروی انتظامی اعلام و بگوییم که زحمات شبانه روزی شما را می بینیم.

وی با اشاره به تلاش های ناجا در آذربایجان غربی و موفقیت های چشمگیر در این استان ادامه داد: نیروی انتظامی عزت را به کشور ارمغان آورده است.

حضرت پور عنوان کرد: خدمات و زحمات شما را همه می بینند و از این رو در بحث تجلیل و تقدیر از نیروهای زحمتکش انتظامی و مرزبانی، شهرداری ارومیه همیشه مشتاق و پیشتاز بوده است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه وظایف مشترکی در شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد، اظهار کرد: در تمامی بخش ها در کنار هم برای مردم تلاش می کنیم و شهرداری و نیروی انتظامی دو مجموعه مردمی هستند که به لحاظ عملکردشان افتخار نظام جمهوری اسلامی به شمار می آیند.

حضرت پور تاکید کرد: مردم پلیس را از خود می دانند و این افتخاری بزرگ برای ناجاست که اعتماد و پشتوانه مردمی دارد و در ارزیابی ها مورد توجه است.

وی ادامه داد: مردم امنیت و خدمت توام با اخلاص پلیس را می بینند و قدردان نیز هستند و خواهند بود.

شهردار ارومیه با اشاره به دستگیری قاتلان طلافروش شهرک فرهنگیان خاطرنشان کرد: از پلیس آگاهی به علت دستگیری سارقان طلافروشی تشکر میکنم زیرا احساس امنیت را به اذهان مردم برگرداندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار