توضیحات ناهید خدا کرمی درباره تصادف با اتومبیل شورا

تهران (پانا) - به دنبال انتشار خبری درباره تصادف اتومبیل ناهید خداکرمی (عضو شورای اسلامی شهر تهران) در شمال کشور که منجر به ایجاد بحث‌هایی در فضای مجازی شده است، این عضو شورا گفت که تصادف در حین ماموریت رخ داده است.

کد مطلب: ۸۶۱۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات ناهید خدا کرمی درباره تصادف با اتومبیل شورا

ناهید خداکرمی، عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، در توضیح حادثه تصادف اتومبیل شورای شهر تهران در جاده شمال کشور در کانال تلگرامی اش نوشت:

«ضمن احترام به افکار عمومی و ستایش روحیه پرسشگری و دیده‌بانى مردم لازم می‌دانم تا توضیحات ذیل را به عرض برسانم. تصادف مذکور در ۳۰ شهریور ماه و حین انجام وظیفه راننده که برادرم هستند در یکى از محورهاى مواصلاتى جنوب تهران و نه در جاده شمال حادث شده است. خوشبختانه این تصادف خسارات جانی در پی نداشته است و از این نظر شاکر خداوند منان هستم. همواره حساس به منابع عمومى شهر و کشور بوده و هستم و خود را در برابر جبران هزینه‌های پیش‌آمده مسول می‌دانم. مجدداً از توجه روزنامه نگاران محترم و مردم به بیت‌المال و موشکافی آن‌ها درباره اقدامات خود نیز سپاسگزارم.»

گفتنی است از شب گذشته در فضای مجازی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تصادف اتومبیلی که در اختیار یکی از اعضای شورای شهر تهران رخ داده، در شمال کشور و خارج از زمان و ماموریت اداری بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار