استاندار کردستان: تخصیص سهم آب کردستان با جدیت دنبال خواهد شد

سنندج(پانا)-استاندار کردستان پیگیری تخصیص سهم آب کردستان را از مواردی دانست که به بصورت جدی دنبال خواهد شد و برای توسعه همه جانبه کردستان وبهبود شاخص‌ها نگرش مدیران باید عوض شود.

کد مطلب: ۸۶۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: تخصیص سهم آب کردستان با جدیت دنبال خواهد شد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم تقدیر ومعارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: از آغاز بکار در سمت استاندار کردستان مطالبه تخصیص سهم آب استان را دنبال کرده و از پیگیری آن واهمه‌ای ندارم.

وی با بیان اینکه در راستای گرفتن این حق که مطالبه جدی مردم است نیازمند همراهی رسانه ها هستیم اضافه کرد: در آذربایجان غربی به این سخنان من واکنش نشان داده و آن را امری سخیف توصیف کرده اند و ذکر این مطالب نشانه این است که باید پیگیر این حق استان باشیم.

مرادنیا با بیان اینکه در استان مشکلات فراوانی در بخش های مختلف و از جمله حوزه آب وآب شرب داریم افزود: اگر میخواهیم در مقابل خواست های مردم پاسخگو باشیم باید شجاعت و تصمیمات درست بگیریم.

استاندار کردستان تغییر نگرش مدیران را لازمه ایجاد تحول در استان ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما به هیچ وجه نباید به وضع موجود راضی باشیم و حداقل انتظار من رسیدن شاخص های کردستان به میانگین کشوری است.

بهمن مرادنیا جزیره ای عمل کردن را از جمله آسیب های حوزه عمران و امری غیر قابل قبول دانست و گفت: لازم است تمام دستگاه‌های حوزه عمرانی بصورت منظم هر ۱۰ روز یکبار جلسه داشته و اولویت ها را بررسی کنند.

مرادنیا توجه بیشتر به شهرها و شفاف سازی در شهرداری ها را از دیگر موارد برای تنویر افکار عمومی دانست: شهرداران و شوراها نباید درگیر مسائل حاشیه ای شوند و باید همه همت خود را صرف عمران شهری و رضایتمندی مردم کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تغییر در هر مجموعه ای را امری طبیعی دانست و گفت: قادری نمونه یک مدیر سالم و تلاشگر بود و لازم است کار در حوزه عمران کماکان با جدیت دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار