فشافویه با رفع مشکل آب و احیای کشاورزی از بن بست خارج می شود

فشافویه (پانا) - با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارات و بخشدار حسن آباد فشافویه مسائل و مشکلات مربوط به مواردعمرانی، خدماتی و اقتصادی منطقه مردم مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۹۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فشافویه با رفع مشکل آب و احیای کشاورزی از بن بست خارج می شود

در این جلسه محسن علیجانی در سخنانی با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه از جمله، اتصال فشافویه به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و مشکلات شورای شهر منطقه در زمینه خدماتی از جمله، آب، برق و درمان مردم اظهار کرد: مردم و مسئولین شهر فشافویه تقاضا دارند که از محل ارزش افزوده شهر فرودگاهی عوارضی نیز به حسن آباد تعلق بگیرد و مسئولین اعتقاد دارند این شهر از معایب همجواری با فرودگار دچار زیان شدند و می بایست از مواهب آن که دریافت عوارضش است نیز برخوردار شوند.

وی در خصوص وجود مشکلات در آب شرب، قطعی برق، اشتغال، مخابرات، بحث های زیر ساختی و شهرک های صنعتی این منطقه نیز افزود: در این خصوص جلسه ای با روسای مختلف ادارات با محوریت بخشداری برگزاروموارد بحث و بررسی شد و همچنین راهکارهایی برای حل این معضلات ارائه گردید.

علیجانی با اشاره به طرح های عمرانی که بخشداری در حوزه دهیاری ها و روستاهایی که فاقد دهیار هستند انجام می دهند گفت: در این زمینه مجموعه ای از پروژه های در حال اجرا که اعتبارات آن از محل دریافت عوارض تامین می شود مثل احداث سالن ورزشی و چند پروژه دیگر از جمله آب رسانی روستایی بررسی شد.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار