فرمانده نیروی انتظامی شهر قدس:

مردم سرمایه های ملی و اجتماعی مناسب درجامعه هستند

شهر قدس (پانا) -فرمانده نیروی انتظامی شهر قدس گفت: مردم یک سرمایه ملی و اجتماعی مناسب برای جامعه هستند و نقش اساسی در ارتقا امنیت اجتماعی دارند.

کد مطلب: ۸۶۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم سرمایه های ملی و اجتماعی مناسب  درجامعه هستند

سرهنگ شاهپور فلاحی، فرمانده نیروی انتظامی شهر قدس، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار " پلیس مقتدر، امین مردم " آغاز شد که ما با تعامل بیشتر و پرتلاش تر از گذشته در بحث ارتقاء امنیت اجتماعی در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته عملکرد مطلوبی خواهیم داشت.
وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی در هفته ناجا استفاده از این فرصت مناسب برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت و آسایش عمومی است نیروی انتظامی شهرقدس در سال گذشته اقدامات شایسته ای انجام داده و موفق شده که از ابتدای سال ۹۶تا پایان سال شش درصدکاهش جرائم سرقت داشته باشد و از ابتدای سال ۹۷ طی شش ماه اول نیز ده درصد مجموعه سرقت ها را کاهش داده است.
فلاحی در رابطه با تعامل مردم افزود: نیروی انتظامی با تعامل بیش از پیش با مردم و دستگاه های مرتبط با امنیت و اصحاب رسانه می تواند در پیشگیری از جرائم و کاهش آن عملکرد مطلوب تری داشته باشد و با ارائه عملکرد نیروی انتظامی توسط اصحاب رسانه قطعأ امید و نشاط به شهروندان را خواهیم دید.
وی تصریح کرد: مردم یک سرمایه ملی و اجتماعی مناسب برای جامعه هستند و نقش اساسی در ارتقا امنیت اجتماعی دارند و در کنار مردم امنیت کشور ما ناشی از تلاش های تمامی نیروهای مسلح میباشدو تعامل بین تمام نیروی های مسلح و مردم باعث امنیت کشور است.

/خبرنگار: علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار