دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با فرماندهی نیروی انتظامی

اصفهان (پانا) - همزمان با هفته نیروی انتظامی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و هیئت همراه با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان دیدار کرد .

کد مطلب: ۸۶۰۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با فرماندهی نیروی انتظامی

علی اکبر کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان ضمن عرض تبریک و خداقوت به ایشان و همکاران از جانفشانی ها و تلاش های بی دریغ و ایثارگرانه نیروی انتظامی تقدیر به عمل آوردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نقش دانش آموزان را در فرهنگ ترافیک و رانندگی بسیار پر رنگ دانست و گفت: همیاران پلیس کمک زیادی در آموزش فرهنگ ترافیک و رانندگی داشته تا جایی که در طول ۱۰ سال تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی کاهش یافته که بی شک تاثیر همیاران پلیس در این زمینه غیر قابل انکار است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نیز نقش معلمان را در تربیت دانش آموزان قانونمند مهم دانست و گفت: اگر در حوزه دبستان در آموزش قانون سرمایه گذاری شود به مراتب کار پلیس راحت تر خواهد بود.

مهدی معصوم بیگی گفت: اساس کار پلیس آموزش رفتار نظام مند و قانونی و نهادینه کردن آن در دانش آموزان است.

وی اساس کار پلیس را آموزش رفتار نظام مند و قانونی و نهادینه کردن این رفتارها در دانش آموزان دانست و تاکید کرد: قبیح بودن رفتار قانون گریزی در جامعه باید نهادینه شود .وی از طرح کاهش آسیب های مدارس حاشیه خبر داد و گفت: جوامعی که اولویت حاکمیت آنها آموزش و پرورش باشد مسیر پیشرفت و توسعه را سریعتر طی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار