مدیر آموزش و پرورش رامشیر:

وقتی یك فرهنگی بیمار باشد، كل مجموعه احساس بیماری می كند

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش رامشیر معتقد است مجموعه آموزش و پرورش یك بدنه اصلی دارد كه همه اعضای آن از جنبه انسانی و اسلامی در قبال هم مسئولیت هایی دارند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جواد عباسی مدیر آموزش و پرورش رامشیر معتقد است مجموعه آموزش و پرورش یك بدنه اصلی دارد كه همه اعضای آن از جنبه انسانی و اسلامی در قبال هم مسئولیت هایی دارند.

وی بر همین اساس بیشتر برنامه های هفته معلم خود را بر عیادت از بیماران فرهنگ اختصاص داد و در برادامه این روند خارج از محدوده زمانی هفته معلم تاكید دارد.

نگاهی به روند این عیادت ها نشان می دهد كه یك سنگ بنای مستحكمی در حال پی ریزی است. سنتی كه به اعتقاد عباسی نه تنها می تواند مهمترین نیاز یك بیمار یعنی روحیه و امید را در وی بیشتر كند، بلكه انسجام عاطفی و روحی درون مجموعه را نیز مضاعف می كند.

در همین راستا مدیر آموزش و پرورش رامشیر در یك دوره زمانی كوتاه توانسته است بر بالین چندین بیمار فرهنگی حاضر شود و سنت حسنه عیادت از بیمار را در قالب مجموعه آموزش و پرورش پیاده کند.

وی البته یكی از عیادت ها را جزء تلخ ترین ها برشمرد؛ چرا كه نه تنها عضو فرهنگی آن خانواده بیمار بود بلكه تمام اعضای آن خانواده به نحوی دچار بیماری های صعب العلاج بودند كه همین امر باعث افت روحی شدید در خانواده شده است. به همین دلیل وی از عزم جدی خود و جمعی از همكاران برای یاری این خانواده و نیز عیادت مداوم این خانواده فرهنگی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار